ADMINISTRÁTOR SKLADU

Pro našeho klienta se sídlem v Kladně hledáme vhodné uchazeče/ky na pozici:

ADMINISTRÁTOR SKLADU

 

NÁPLŇ PRÁCE:

  • organizace příjmu a výdeje zboží v automatizovaném skladu – komunikace se skladníky a s řidiči
  • správa skladového systému a systémové operace v prostředí SAP – kontrola toku zboží, aktivace doplňování zboží, kontrola procesů, řízení inventury
  • administrativní práce spojená s chodem skladu – příprava dokumentů
  • komunikace s výrobou, dopravou a obchodním oddělením
  • komunikace s externí hot-line, SAP podpora při řešení technických problémů s dopravníky
  • práce v nepřetržitém provozu na směny, stabilní rozvrh směn
    • 12h směny - denní (6-18) a noční (18-6) v režimu krátký/ dlouhý týden nebo
    • 8h směny – ranní (6-14) od Po do Pá, odpolední (14-22) a noční (22 – 6) od Ne do Čt

     OČEKÁVÁME:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • znalost skladových procesů a dokumentů spojených s expedicí/ příjmem zboží
  • dobrou uživatelskou znalost MS Office, SAP – výhodou
  • AJ – základní
  • logické myšlení, přesnost, pečlivost a samostatnost
  • trestní bezúhonnost
  • časovou flexibilitu

 

       NABÍZÍME:

  • nástup IHNED nebo dohodou
  • pracoviště v Kladně
  • plat odpovídající zkušenostem a dovednostem
  • perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti, stabilní pracovní místo
  • po šestiměsíčním zapracování smlouvu na neurčito
  • zaměstnanecké výhody – příspěvek na stravné, dovolená navíc, vlastní kantýna s dotovanou stravou, denně pečivo, příspěvek na penzijní spoření, jazykové vzdělávání

 

 

Bližší informace na telefonu: 312 522 134, 777 855 133, 777 337 255

e-mailu: murnakova@hproyal.cz, sladkova@hproyal.cz

nebo v kanceláři HP-ROYAL GROUP s. r. o., Slánská 1637, 27201 Kladno

MÁM ZÁJEM O TUTO POZICI A CHCI VYPLNIT REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ