Pro našeho klienta se sídlem v Kladně hledáme vhodné uchazeče/ky na pozici:
ADMINISTRÁTOR SKLADU
NÁPLŇ PRÁCE:
- organizace příjmu a výdeje zboží v automatizovaném skladu – komunikace se skladníky a s řidiči
- správa skladového systému a systémové operace v prostředí SAP – kontrola toku zboží, aktivace doplňování zboží, kontrola procesů, řízení inventury
- administrativní práce spojená s chodem skladu – příprava dokumentů
- komunikace s výrobou, dopravou a obchodním oddělením
- komunikace s externí hot-line, SAP podpora při řešení technických problémů s dopravníky
- práce v nepřetržitém provozu na směny, stabilní rozvrh směn
- 12h směny - denní (6-18) a noční (18-6) v režimu krátký/ dlouhý týden nebo
- 8h směny – ranní (6-14) od Po do Pá, odpolední (14-22) a noční (22 – 6) od Ne do Čt
OČEKÁVÁME:
- SŠ vzdělání s maturitou
- znalost skladových procesů a dokumentů spojených s expedicí/ příjmem zboží
- dobrou uživatelskou znalost MS Office, SAP – výhodou
- AJ – základní
- logické myšlení, přesnost, pečlivost a samostatnost
- trestní bezúhonnost
- časovou flexibilitu
NABÍZÍME:
- nástup IHNED nebo dohodou
- pracoviště v Kladně
- plat odpovídající zkušenostem a dovednostem
- perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti, stabilní pracovní místo
- po šestiměsíčním zapracování smlouvu na neurčito
- zaměstnanecké výhody – příspěvek na stravné, dovolená navíc, vlastní kantýna s dotovanou stravou, denně pečivo, příspěvek na penzijní spoření, jazykové vzdělávání
Bližší informace na telefonu: 312 522 134, 777 855 133, 777 337 255
e-mailu: murnakova@hproyal.cz, sladkova@hproyal.cz
nebo v kanceláři HP-ROYAL GROUP s. r. o., Slánská 1637, 27201 Kladno
MÁM ZÁJEM O TUTO POZICI A CHCI VYPLNIT REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ